Wegens drukte kan jouw bestelling iets vertraging krijgen, excuses mocht dit het geval zijn.
Sluiten

Verzendinformatie

Wat zijn de levertermijnen?
Bij Janssen Cosmetics versturen we je pakket binnen 1 werkdag met PostNL. Zie het overzicht hieronder voor uitgebreide verzendinformatie.

Bestelmoment Bezorging Verzendkosten
Maandag - Vrijdag van 11:30 tot 16:00 uur          Morgen       €3,95 voor bestellingen onder €35
Maandag - Donderdag vanaf 16:00 uur       Overmorgen             €3,95 voor bestellingen onder €35
Vrijdag vanaf 16 uur - zondag 23:59 uur    Dinsdag          €3,95 voor bestellingen onder €35


Welke vervoerder gebruikt Janssen Cosmetics?
PostNL zorgt ervoor dat jouw bestelling op het opgegeven adres arriveert. 

Ik heb geen order-/bestelbevestiging ontvangen, wat nu? 
Zodra je pakket is gescand door de vervoerder, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met het trackingnummer. Zie je deze niet in jouw inbox verschijnen?  Het kan enkele minuten duren voor je een order-/bestelbevestigingsmail hebt ontvangen. Ook is het mogelijk dat de bevestiging in je spam (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Is dit het geval, zorg dan dat je ons e-mailadres als veilige afzender markeert. Zo zul je al onze e-mails in het vervolg in je normale inbox ontvangen. 

Zelf je bezorgtijd en -plaats kiezen? 

Met jouw ontvangen trackingnummer kun je de geplaatste bestelling volgen. Komt het geplande bezorgmoment niet goed uit? Dan kun je de leverdatum wijzigen of het pakket laten opsturen naar een PostNL punt. Dit doe je gemakkelijk met de PostNL-app, die je hier kunt downloaden. Vergeet niet om je notificaties aan te zetten om een berichtje te krijgen wanneer je de bezorging kunt wijzigen. 

Wat gebeurt er als ik afwezig ben op het moment van de levering?
Bij afwezigheid zal de post jouw pakket afleveren bij de buren of het dichtsbijzijnde PostNL-punt. Door middel van bovengenoemde app óf een briefje in de brievenbus, zal de bezorger je laten weten waar het pakket uiteindelijk afgeleverd is. Houd er rekening mee dat PostNL jouw pakket één week bewaart op het PostNL-punt, daarna wordt deze weer naar ons geretourneerd. Zodra wij dit pakket weer terug ontvangen hebben, zullen wij contact met je opnemen. 

Wat kan ik doen als er een verkeerd of beschadigd product is geleverd?
Hopelijk gebeurt het ons nooit, maar een fout is menselijk dus het kan voorkomen dat er een niet besteld of beschadigd product in je bestelling zit. Controleer altijd bij ontvangst de pakbon en de geleverde producten. Neem contact met ons op als je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen. Via info@lookx.com of bel naar +31(0)72 5332107 (8:30 – 11:00 uur).
Klantenservice