Bestellen
Oeps! Foutje! Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Heb je het bestelproces nog niet helemaal afgerond? Mooi! Stop dan meteen, ga terug naar je shopping bag, wijzig je producten en ga weer verder met bestellen. Ben je te laat en heb je al een order bevestiging binnen gekregen? Geen paniek. Je kunt dan eventueel van onze retourprocedure gebruik maken en je bestelling binnen 14 dagen aan ons terugsturen en snel bestellen wat je echt wilt hebben. Niets aan de hand.
Ik heb geen order-/bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voor je een order-/bestelbevestigingsmail hebt ontvangen. Ook is het mogelijk dat de bevestiging in je spam (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Is dit het geval, zorg dan dat je ons e-mailadres als veilige afzender markeert. Zo zul je al onze e-mails in het vervolg in je normale inbox ontvangen.
Verzenden/bezorgen
Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje heb?
Met PostNL versturen we pakketten binnen één werkdag.
Wat zijn de verzendkosten
€3,95 voor bestellingen onder €35, boven de €35,- is het gratis
Waar blijft mijn pakket?
Neem contact op met support@janssencosmetics.nl en wij zullen jou de tracking link toemailen. Tip download de app van je bezorgservice en je wordt op de hoogte gehouden van de bezorging.
Kan ik zelf een bezorgtijd en -plaats kiezen?
Met jouw ontvangen trackingnummer kun je de geplaatste bestelling volgen. Komt het geplande bezorgmoment niet goed uit? Dan kun je de leverdatum wijzigen of het pakket laten opsturen naar een PostNL punt. Dit doe je gemakkelijk met de PostNL-app. Vergeet niet om je notificaties aan te zetten om een berichtje te krijgen wanneer je de bezorging kunt wijzigen.
Wat gebeurt er als ik afwezig ben op het moment van de levering?
Bij afwezigheid zal de post jouw pakket afleveren bij de buren of het dichtsbijzijnde PostNL-punt. Door middel van de PostNL app óf een briefje in de brievenbus, zal de bezorger je laten weten waar het pakket uiteindelijk afgeleverd is. Houd er rekening mee dat PostNL jouw pakket één week bewaart op het PostNL-punt, daarna wordt deze weer naar ons geretourneerd. Zodra wij dit pakket weer terug ontvangen hebben, zullen wij contact met je opnemen.
Wat kan ik doen als er een verkeerd of beschadigd product is geleverd?
Hopelijk gebeurt het ons nooit, maar een fout is menselijk dus het kan voorkomen dat er een niet besteld of beschadigd product in je bestelling zit. Controleer altijd bij ontvangst de pakbon en de geleverde producten. Neem contact met ons op als je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen. Via support@janssencosmetics.nl of bel naar +31(0)72 5332107 (8:30 – 17:00 uur).
Account
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Ben je verhuisd, getrouwd, gescheiden? De meeste persoonlijke gegevens kun je gemakkelijk bijwerken in ‘jouw account’.
Help! ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Geen paniek, dat kan de beste overkomen! Omdat wij privacy belangrijk vinden hebben wij geen inzicht in je huidige wachtwoord. Klik op 'wachtwoord vergeten', vul je emailadres in en wij sturen je een link waarmee je opnieuw een eigen wachtwoord aan kunt maken en kunt inloggen.
Ik kan een product niet vinden in de shop, kan ik het dan toch bij jullie bestellen?
Stuur ons je vraag via het contactformulier op de site of mail naar support@janssencosmetics.nl. Vermeld duidelijk om welk product het gaat. Wij gaan kijken of we het product voorradig hebben en krijgen, en houden je natuurlijk op de hoogte.
Producten
Janssen Cosmetics heeft een product niet meer op voorraad. Hoe lang duurt het voordat het product weer te koop is?
Soms kan het voorkomen dat een product tijdelijk uit voorraad is. Laat op de site bij dat product je emailadres achter. Zodra het er weer is, ben jij de eerste die het weet!Helaas kunnen we niet altijd precies aangeven hoe lang het duurt. Zodra wij meer weten over een product, weet jij het ook.
Kan ik gratis samples/proefmonsters van Janssen Cosmetics krijgen?
Als we ze hebben, sturen we bij iedere order bijpassende samples.
Waar vind ik informatie over de ingrediënten van een product?
We geven bij ieder product in de shop zoveel mogelijk informatie. Kijk onder de kop 'werkstoffen' voor de inhoud van het product. Niet altijd worden alle ingrediënten hier genoemd, maar de meest belangrijke. Ben je allergisch voor een bepaalde stof? Schroom niet om contact op te nemen via support@janssencosmetics.nl. Lees voor gebruik van het product ook altijd de bijsluiter en de extra informatie die op de verpakking staat. Janssen Cosmetics is niet aansprakelijk voor eventuele allergische reacties.
Retouren
Geldt er een waarborg en garantie op producten van Janssen Cosmetics?
We willen graag dat je blij bent met je product(en) en daarom kun je je bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen retourneren volgens de Janssen Cosmetics retourprocedure. Ruilen is helaas niet mogelijk. In ruil voor het geretourneerde product ontvang je een voucher voor je volgende online bestelling of wordt je geld teruggestort. Uitzondering op het retourbeleid:
- Retourzendingen gelden niet voor actieproducten.
- Kosten van de retourzending zijn voor onze rekening.
- Producten moet je ongebruikt, onbeschadigd, ongeopend en in de originele verpakking retourneren (anders kunnen we ze niet aan iemand anders meer verkopen).
- Service staat bij ons hoog in het vaandel dus onthoud altijd dat we je willen helpen.
- Voor bestellingen die je via internet doet, geldt de Wet Kopen op Afstand. Dit betekent dat je als koper recht hebt op een afkoelingsperiode van 14 dagen na levering van het product. Binnen deze periode mag je het (ongebruikte) product gewoon retourneren.
Na het verstrijken van de afkoelingsperiode is retourneren niet meer mogelijk. Bij problemen met het product na opening kun je contact met ons opnemen. Mocht er iets misgaan met je aankoop of heb je andere vragen over de garantievoorwaarden, neem dan contact met ons op via support@janssencosmetics.nl.
Is retourneren kosteloos?
Nee, dit is voor eigen rekening.
Wij betalen jouw verzendkosten wel als de retourzending nodig is wegens onze fout. Bijvoorbeeld:
- Als we je per ongeluk het verkeerde artikel hebben opgestuurd
- Als je een beschadigd of gebrekkig artikel ontvangt
In sommige gevallen hebben we meer informatie van je nodig, zoals foto’s, om te besluiten wat de beste oplossing is.
Hoe kan ik iets terugsturen?
- Stap 1: Meld je retour binnen 14 dagen via e-mail (vermeld daarin ook jouw bestelnummer)
- Stap 2: Stuur de producten binnen 5 werkdagen (gerekend van de melding in stap 1) terug naar: Janssen Cosmetics, Stationsweg 51, 1851 LJ Heiloo.
- Stap 3: Bij binnenkomst van je retourpakket checken wij de inhoud en melden wij dit bij jou. Wij storten, afhankelijk van de afspraak die je hebt gemaakt met onze support afdeling, het bedrag binnen 14 dagen (na ontvangst van je retour) terug op je rekening.
- Hebben wij 30 dagen na de periode van 5 dagen nog geen zending ontvangen, behouden wij de mogelijkheid om de procedure af te sluiten en niet meer in behandeling te nemen.
De artikelen in de retourzending zijn jouw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden je aan gebruik te maken van een verzendmethode die het bedrag van de producten verzekert voor het geval dat deze onderweg kwijtraken of beschadigd aankomen.
Terugbetaling order
Vanwege de verwerkingstijd van de retourzending zal de terugbetaling minimaal 7 werkdagen en maximaal 14 werkdagen duren. Indien je na 14 werkdagen nog geen betaling hebt ontvangen, vragen wij je vriendelijk contact met ons op te nemen
Klachten
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Ben je niet tevreden over onze verzending, afhandeling of service dan horen we dat graag rechtstreeks van je. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat we deze punten aanpassen en verbeteren! Heb je een klacht, verbeterpunten of tips voor Janssen Cosmetics? Laat je horen via support@janssencosmetics.nl
Wat is de klachtenprocedure?
Wij nemen, nadat we je klacht ontvangen hebben, zo snel mogelijk contact met je op. We komen er namelijk graag samen met jou uit en willen je klacht persoonlijk bespreken.